keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Mini reppu Mini miehelle


Mä oon ajatellut ostavani itselleni jo monesti Fjällrävenin repun, mutta aina on mennyt tikku kynnen alle ja oon lykännyt sen ostamista. Ja toisaalta nyt kun en koululainenkaan ole ollut enää 3 vuoteen, niin sen käyttö olisi aika vähäistä. Omistan niin monta laukkua, joita yritän silloin tällöin vaihdella ja sinne mahtuu mun koko omaisuus, vauvan vaipoista lähtien! Joten olen toistaiseksi tyytynyt pohjattomiin olkalaukkuihin. 

Meidän Ukko yllätti meidät yksi päivä ja oli ostanut Mini Kånken repun n.30e:lla ja oikea hintahan tuolla repulle on n. 50e Vaasan Taranduksesta! Harmikseni tuo reppu on todella mini, joten eipä sitä kannata omaan selkään edes kokeilla. Lähinnä menisi pienenä käsilaukkuna. Mutta meidän pikku pojalle tuo on niinkuin tehty. Pikku kerholainen! Ainut, että reppu on liian pieni hoitolaukuksi, koska hoitolaukkuun pitää mahtua vaihtovaatteiden lisäksi kuravaatteet. Mutta kohta meidän pikkuinen haluaa jo retkelle ja tuonne on helppo pakata mukaan eväät :)


Nyt vielä reppuun pakataan kaikki mahdollinen, legot ja lusikat. Käyhän se niinkin! Katsoin, että Scandinavian Outdoor kaupassa on myös reput alennuksessa.


Nyt meillä on sentäs jo se 1 reppu, joten ehkä vielä lykkään oman repun hankintaa ja odottelen parempia alennuksia.

1 kommentti:

  1. Leevikin sai joulupukilta (kummisedältä) lahjaksi tuollaisen repun :) Se on kyllä super hellunen :)

    VastaaPoista