perjantai 21. joulukuuta 2012

Niilo´s style



Hain eilen tilaamani Pomp De Lux- vaatesäkin! Voih kuinka ihania vaatteita siellä olikaan pienille pojille ja tytöille.. Voisin laittaa ne itekin päälle, jos olis muutamaa kokoa suurempia ;). Miten nykyään löytääkin kaikkea ihanaa ja rentoja vaatteita vain lapsille? Olis kiva löytää itsellekin nättejä olovaatteita! Sellaisia päällä mukavan tuntuisia vaatteita käyttää nykyään niin paljon, olis kiva kun ne näyttäiskin yhtä mukavilta.. Viime vuonna tilasin Me&I:lta Funky Pantsit ja nekin oon kuluttanut melkein puhki. Senkin firman vaatteiden hinta-laatu-suhde ei nykyisin oikein enää kohtaa.


Oikein yks päivä kollasin mun vaatehuonetta ja joo, onhan se täynnä vaatetta.. Mutta mikshän sitä pyörittelee päällään aikalailla samoja vaatekerrastoja?! Ehkä syy on se, että kotona tässä vielä ollaan aika pitkälti niin päällä on usein olovaatteita, jotka ei kiristä mistään! Farkkuja en edes muista, koska olisin käyttänyt. Aivan ahdistaa jo pelkkä ajatus. Leggarit on nykyään niin POP! Niin ja vaikka äiti nykyään olenkin, niin silti jaksan ja haluan välillä pynttäytyä ja pukea nätit vaatteet vaikka olisinkin ihan vaan kotona ;) Ja sitten harvoin kun lähdetään viettämään iltaa ystävien kanssa, mä oikein nautin kun saa laittautua pitkän kaavan mukaan :)


Toivotaan, että sinä päivänä kun Niilo ei anna mun enää puettaa oman mielen mukaan, on hänellä yhtä hyvä maku kuin äitillänsä :D Meille ei nimittäin Spiderman paitoja osteta ;) Vaikka omissa vaatteissani haluaisin panostaa laatuun (minkä kukkaro nyt antaa vain myöden), ei mun mielestä lastenvaatteissa (ja nimenomaan sisävaatteissa) ole järkeä ostaa kallista tai ainakaan sitä kalleinta.. Jos ne tosiaan menee päälle vain sen muutaman kuukauden, niin ehtiikö siinä ajassa ne halvemmatkaan vaatteet kulua pesussa. Lisäksi kirppareiltakin olen tehnyt huippu löytöjä! Sen minkä joku toinen on ostanut kalliilla, saan mä sen käytettynä mutta hyväkuntoisena halvalla :) Lastenvaatteissa mä panostan rahallisesti sitäkin enemmän niihin ulkovaatteisiin


Onkohan mun äiti sitten panostanut aikoinaan meidän lasten kenkiin, kun ovat näin hyvässä kunnossa pysyteen vuodesta 86-87 tai sitten ovat olleet vaan vähäisessä käytössä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti