lauantai 29. joulukuuta 2012

Shopping

Otettiin eilen riski ja käytiin ale-myynneissä, ilman Niiloa onneksi.. Samoin päätti pari muutakin ihmistä! Mutta mä oon nykyään aika nopea shoppailija ja parin tunnin päästä meillä oli jo kassit täynnä uusia vaatteita ja kaikki taisivat olla jopa alennukses.

Niilolle löysin edullisesti vaatteita. Kaikissa on vielä vähän kasvunvaraa, mutta eilisen neuvolatietojen mukaan Niilo on jo 78cm pitkä, joten 80cm vaatteet jäävät varmaan jo kohta pieneksi! Kengät mun pitäisi pikkuherralle vielä löytää. En tiedä onko järkeä ostaa niitä kuitenkaan vielä uutena, kun pihaleikit ovat ainakin vielä aika lällyjä ;) Kävelykään ei oikein vielä kunnolla onnistu ulkona. Äitiyspakkauksen tossut ovat jo aika naftit eikä varmaan edes kovin lämpimät. Enkä viitsisi enää toisia tossujakaan ostaa. Toppahousut oli tarkoitus myös ostaa, mutta en kerta kaikkiaan löytänyt mistään enää niin pientä kokoa! Tilasin sitten netistä ne.


Oon aiemmin ollut pettynyt alennusmyynteihin. Yleensä niissä on ollut vain muutamia rekkejä täynnä vaatteita jotka eivät muille ole kelvanneet. Mutta nyt olin positiivisesti yllättynyt. Löysin jopa itsellenikin muutaman paidan :) Edelleen kuitenkin nettishoppailu on enemmän mun juttu, niin paljon vaivattomampaa ja jopa halvempaa kun ei tuu niin helposti tehtyä heräteostoksia.. Ps. H&M:n kevät kuvasto tuli eilen, oih ihania vaatteita <3 Ehkä mä palkitsen itseni niillä, jos selviän töistä hengissä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti